Je bekijkt de case van Hygiëne24

Aan de start van de corona crisis zijn we benaderd door een leverancier van hygiëne producten en mondkapjes. De doelstelling was om zo snel mogelijk te starten met een webshop en zo snel mogelijk een zo breed mogelijk publiek aan te trekken. We hebben binnen 2 dagen de webshop gebouwd en met onze ervaring het voorraadbeheer efficiënt ingericht. Binnen één week hadden we via uitgebreide SEA al een dagomzet van 10.000 euro. Kortom, een zeer tevreden klant!

Case: Hygiëne24

Hygiëne24 is een webshop initiatief van een grote Europese import organisatie gevestigd in Nederland. De visie van Hygiëne24 was een webshop met mondkapjes, mondmaskers en andere hygiëne producten tegen een eerlijke prijs verkopen. Zeker midden in de ergste periode van corona crisis werden er door gevestigde partijen woekerprijzen gevraagd. Een aantrekkelijke en uitdagende opdracht dus!

Bij de ontwikkeling van een webshop waren er een aantal eisen:

  • Snelheid; een snelle pagina laadtijd ofwel instant pageload
  • Makkelijk bestelproces
  • Overzichtelijk
  • Makkelijk voorraadbeheer

 

Dit zijn eigenlijk al de basisaspecten van een webshop, we moesten binnen 2 dagen online dus het design moest eenvoudig en effectief zijn. We hebben voor woocommerce gekozen omdat we daarmee zeer makkelijk, snel, effectief en voordelig een shop kunnen opzetten. Daarnaast beschikken we over honderden premium plugins waar de klant gebruik van kan maken, dat is handig want het bespaard ons ontwikkeltijd en de klant kan zijn budget aan marketing besteden.

webdesign, SEA en marketing case Hygiëne24